Oplysninger om Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Møllevangs Allé 142
8200, Løgten

Åbningstider

  • sunday: 6h-22h
  • monday: 6h-22h
  • tuesday: 6h-22h
  • wednesday: 6h-22h
  • thursday: 6h-22h
  • friday: 6h-22h
  • saturday: 6h-22h
Fitnesscenter med nyt kvalitets trænings maskiner og udstyr fra Technogym Stairmasters Løbebånd Crosstrainers Cykler Maskiner og frievægte Alt du kender - billigere medlemskab ????

Tjenester, maskiner og målrettede klasser

Træning
Træning
Te
Løbebånd
Løb
Ski

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All: Anmeldelser

1.8/5 (53 Anmeldelser)
William Rasmussen 3 months ago

Negativ oplevelse: Jeg har meldt mig ud af Fit Zone Aarhus N. Der kommet ny ejer, som overtog de gamle InFitness-lokaler, hvorfor jeg håbede på en forbedring af det slidte center. Først og fremmest blev medlemskabet markant dyrere, dog uden umiddelbare forbedringer i centeret. Væbnet med tålmodighed ventede jeg på forbedringer. Først og fremmest er der blevet solgt en masse af de daværende maskiner, hvor der gik længe før, at disse blev udskiftet. Til min store ærgrelse er disse maskiner finansieringsgrundlaget for nyt materiel, som desværre ikke lever op til kvaliteten af de ældre maskiner. Maskinerne virker dinglede og klodsede. Trods udvidede åbningstider fra tidligere ejer, afspilles der stadig halv ti, kvart i ti, fem i ti en meddelelse om, at centeret lukker snart. Jeg begriber ikke, hvordan denne detalje endnu ikke er løst. Det viser desværre hastigheden på udrulningen af påståede forbedringer i centeret. Udenfor er der stadig skiltet med Infitness’ navn og tilbuddet om opstart for 99 kr. pr. måned. Tragikomisk. Prisen retfærdiggør ej længere faciliteterne. Jeg har derfor truffet beslutningen om at udmelde mig.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej William,

Tak for din ærlige og grundige anmeldelse af vores fitnesscenter i Århus N.

Vi forstår din skuffelse over, at forbedringerne ikke er sket i det tempo, du havde håbet på – og vi er kede af, at din oplevelse med både udstyr og kommunikation ikke har levet op til dine forventninger. Det er bestemt ikke vores ønske, at nogen skal føle sig dårligt informeret.

Du har helt ret i, at vi har overtaget de tidligere InFitness-lokaler og i øjeblikket er i gang med en større opgradering af både faciliteter og udstyr. Nogle af de ældre maskiner blev solgt som led i den fremtidige investering i nyt træningsudstyr, og vi er opmærksomme på, at kvalitet og brugervenlighed er afgørende. Derfor arbejder vi tæt sammen med vores leverandører for at sikre, at de nye maskiner lever op til de forventninger, vi og vores medlemmer har.

Renoveringen inkluderer også udskiftning af gulve og vægge, og vi forventer en mærkbar forbedring hen over sommeren. Vi har samtidig fået bekræftet, at skiltet udenfor bliver skiftet inden månedens udgang, så det stemmer overens med vores nuværende tilbud og brand.

Mht. højtalermeddelelserne om lukketid, så er det en teknisk fejl, som vi beklager – den er allerede meldt ind og vil blive rettet snarest muligt, så den ikke forstyrrer din træning unødigt.

Vi er ærgerlige over, at du har valgt at melde dig ud, men vi respekterer selvfølgelig din beslutning. Skulle du få lyst til at vende tilbage, er du altid velkommen – vi håber, du vil opleve tydelige forbedringer, næste gang du kigger forbi.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller input, må du meget gerne skrive til os direkte på [email protected] – vi vil rigtig gerne høre fra dig.

Venlig hilsen,
Dit fitnesscenter i Århus N

Magnus Helleskov 4 months ago

Negativ oplevelse: Go literally anywhere else. Save yourself from this experience

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hi Magnus,

Thank you for taking the time to leave a review. We're truly sorry to hear that your experience at our fitness center in Århus N did not meet your expectations.

We always strive to create a positive and motivating environment for all our members, and your feedback is important to us. We’d love the opportunity to understand more about what went wrong and how we can improve.

Please feel free to contact us directly at [email protected], so we can address your concerns personally and find a solution that works for you.

We hope to hear from you soon.

Best regards,
Your Fitness Center in Århus N

Jacob Balsgaard 5 months ago

Fantastisk oplevelse: Perfekt

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Kære Jacob,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du har haft en perfekt oplevelse hos os i vores fitnesscenter i Århus N. Det betyder meget for os, at du tager dig tid til at dele din positive oplevelse, og vi ser frem til at byde dig velkommen igen snart.

Mange hilsner,
Dit fitness i Århus N

Estera Emerich 6 months ago

Negativ oplevelse: Dårlig sted, toiletter der er stoppet og en dør til toilettet der har taget flere måneder at få lavet,og når maskiner går i stykker går der flere måneder før de bliver lavet.Lige pt er flere maskiner der er i stykker og har været i langt tid i hvertfald 2 måned ,det er ikke blevet repareret,og det vides heller ikke hvornår de bliver lavet.En ejer der er nok ligeglad for stedet.Hild jer lang væk fra dette sted og meld jer ikke ind.

Anders 7 months ago

Negativ oplevelse: Du kan godt få en OK træning der. Dog bliver centeret dårligt nok vedligeholdt. 2 Kabeltårne har være ødelagt i flere måneder nu. Et mere er gået i stykker nu og er ikke blevet repareret, og et fjerde tårn har ujævn modstand uden at blive smurt, og sådan har det været i de 2 år jeg har været medlem. Halvdelen af skabene i omklædningnen er ødelagte på den ene eller anden måde og antallet er kun stigende. Meldte mig ud i slutningen af januar og her i starten af marts trækker de stadig penge for abonnementet. Intet telefonnummer på hjemmesiden man kan ringe til, men man skal fysisk tage derhen for at få fat i et telefonnummer som de ifølge de andre anmeldere ikke svarer på. Anbefales ikke.

Anders Kamstrup Dam 7 months ago

Negativ oplevelse: Du kan godt få en OK træning der. Dog bliver centeret dårligt nok vedligeholdt. 2 Kabeltårne har være ødelagt i flere måneder nu. Et mere er gået i stykker nu og er ikke blevet repareret, og et fjerde tårn har ujævn modstand uden at blive smurt, og sådan har det været i de 2 år jeg har været medlem. Halvdelen af skabene i omklædningnen er ødelagte på den ene eller anden måde og antallet er kun stigende. Meldte mig ud i slutningen af januar og her i starten af marts trækker de stadig penge for abonnementet. Intet telefonnummer på hjemmesiden man kan ringe til, men man skal fysisk tage derhen for at få fat i et telefonnummer som de ifølge de andre anmeldere ikke svarer på. Anbefales ikke.

Ariana Pop 8 months ago

Negativ oplevelse: AVOID THIS GYM at all costs. What you don't know about it, is that you get a life time membership because it's impossible to cancel, they don't answer to their phone nor emails and keep charging you. I'm appalled by their behavior and all is left for me now, is to continue with legal actions. It's been already 3 months since I am trying relentlessly to contact them. I definitely not recommend them!

annika 10 months ago

Negativ oplevelse: Kan ikke anbefales. Meget svære at komme i kontakt med, og så har de en svartid på mere end en måned. Jeg har meldt mig ud, men det tog mig flere måneder at få bekræftet. Får stadig sms beskeder med: husk at betal xxx til BP, så aktiverer vi dit kort. Dette har jeg skrevet til kundeservice omkring, for at høre, hvilke penge de mener jeg skylder. I mellemtiden bliver der bare sendt flere rykkere afsted. Uden svar. Ville være rart med hurtigere svar når det omhandler til der bør løses hurtigt

Asta 10 months ago

Negativ oplevelse: Kan ikke anbefales. Meget svære at komme i kontakt med, og så har de en svartid på mere end en måned. Jeg har meldt mig ud, men det tog mig flere måneder at få bekræftet. Får stadig sms beskeder med: husk at betal xxx til BP, så aktiverer vi dit kort. Dette har jeg skrevet til kundeservice omkring, for at høre, hvilke penge de mener jeg skylder. I mellemtiden bliver der bare sendt flere rykkere afsted. Uden svar. Ville være rart med hurtigere svar når det omhandler til der bør løses hurtigt

Sahar Hassan 10 months ago

Negativ oplevelse: nogle der har et nummer til træningscenteret man kan ringe til?

K A 1 year ago

Negativ oplevelse: Jeg har opsagt mit medlemskab D.10 mart 2024 og får en tilbagesvar der kan gå +10 før din sag bliver behandlet, har sendt flere email efterhånden, og de +10 dage er overskrevet for længst, rigtig dårlig service, og ingen mobilnummer eller noget andet at få kontakt til.. hvornår opsiger i min Abonnement, i svare i jo ikke på email?!

Juan Martín Fuentes 1 year ago

Negativ oplevelse: EDIT: In response to your reply: I already sent you an email to the address as stated on my review and I had sent one today right after posting this review. It seems you don't check your emails or enjoy ignoring requests to unsubscribe. I can't help but wonder how much of your revenues come from this type of action. I don't throw accusations without basis and you can see I'm not the first one going through this unnecessary and unfair treatment. Well, I really hoped I didn't have to do this, but since I'm not the only one going through this tedious way of unsubscribing from the gym here we go. Before you continue reading, please refrain from being a member at this gym, the difference in price is not worth the hassle it is to make these scammers unsubscribe you from their service. Similar to one of the reviews listed here, on 29/12/2023 I sent an email to their email address stating that I am canceling my membership. I got an automated message saying they received the inquiry, but it would take them long to process it since they are in summer holidays. I don't know how you do it guys, but I really envy you: I'd love to have a 6 month summer vacation because we are in January and you are still on summer holidays . I can see that you are quick to respond to bad reviews here, so I hope that you will get to see my review, I'm letting you know I'll initiate legal actions with my lawyer since I see you are going to charge me for the month of February without reason and it is not the first time you do this type of illegal procedure. I hope I'm the last one, but I doubt you will stop with your illegal ways of making money. I hope that by initiating legal actions you will stop and refrain from making business this way. There's no need to get to this point as long as you stick to your termination rules, but you really don't leave me any other option. If you got to read this far and still wondering if being a member, just don't. Run away from them and don't look back.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Kære Juan

Vil vil rigtig gerne hjælpe dig - skriv blot til [email protected]

Medlemskaber kan opsiges via e-mail med et varsel på løbende måned + 1 måned.

Der er ingen som bliver svindlet - vi har eksisteret i 40 år og har de billigste priser på fitness medlemskab i byen.

Rez Roh 1 year ago

Negativ oplevelse: Jeg har d. 28.11.2023 sendt en mail til supporten, at jeg opsiger mit medlemsskab. Så får jeg en automatbesked med følgende ordlyd: "Infitness Medlemsservice har modtaget din henvendelse. Vi vil besvare din henvendelse så hurtigt som muligt, der kan dog forventes en længere svartid end normalt pga sommerferie (10+ hverdage i øjeblikket)" Jeg tænker, det er en lang sommerferie siden vi nu er i december måned og man modtager sådan en besked. Jeg kan se, at I er hurtige til at svare tilbage på dårlige anmeldelser herinde, så jeg håber ligeledes, at I sørger for at mit medlemsskab er opsagt fra d. 28.11.2023, som I henviser til "Opsigelses datoen vil som hovedregel altid være den dag vi modtager din opsigelse pr e-mail." Håber ikke, jeg havner ude i samme bøvl, som flere har berettet om i deres anmeldelser, ift. at I ikke sørger for at folk bliver opsagt rettidigt og at I opkræver ulovligt ift. at medlemskabet allerede for længst er blevet opsagt.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej

Når du opsiger et medlemskab 28.11.2023 vil det udløbe 31.12.2022

Vi synes normalt ikke der er problemer med udmeldelse, hvis man husker at melde sig ud og husker at betale til medlemskabet er slut…

Rick Jame 2 years ago

Negativ oplevelse: De viser ikke deres CVR NR hverken på websiten eller Facebook siden, det skriger til himmelen at dette firma er lusket. - Hold jer væk.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Kære Rick

Vi er kede af du ikke vil benytte vores fitnesscenter - vi synes du skulle kigge forbi og se hvor meget træning du kan få til markedets laveste pris

ring blot til vagten når du står foran døren så kan de åbne for dig

Euro Mike 2 years ago

Negativ oplevelse: De er gået konkurs.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Vi holder åbent som vi plejer - vi er ikke gået konkurs - fitness centret har eksisteret i over 25 år

Kristoffer Christiansen 2 years ago

Negativ oplevelse: Umulig at komme i kontakt med... Meldte mig ud i start juni (før d. 15), og modtager en bekræftelse på det omkring 14 dage efter, hvilket jo er fint. Bortset fra at de ikke overholder deres egen opsigelsesperiode på løbende måned + 1 måned, hvilket i mit tilfælde svarer til betaling for juni og juli. Dog forsøger de stadig at opkræve fra august også, og truer med at sende sagen videre til Collectia Inkasso, på trods af at jeg har forsøgt at informere dem omkring fejlen over e-mail og gennem deres hjemmeside...

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Du skal skrive til medlemsservice på [email protected] De kan hjælpe med spørgsmål til dit medlemskab eller regning

Murtaza Jafari 2 years ago

Negativ oplevelse: Umuligt at melde sig ud. De trækker penge ud af kontoen ulovligt og uden samtykke så pas på med at oprette betalingsaftale hos dem. Jeg stoppede med at træne hos dem for mange måneder siden og lige pludselig trækker de over 700 kr. fra min konto uden min tilladelse og uden en gyldig betalingsaftale. De har bare selv oprettet en. Jeg forstår ikke hvordan de har kunnet gøre det uden min samtykke. Pas på se svindler helt vildt

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Du skal skrive til medlemsservice på [email protected] De kan hjælpe med spørgsmål til dit medlemskab eller regning

Viktor Riddersholm 2 years ago

Negativ oplevelse: Dårligste kundesupport og jeg nogensinde har oplevet. Og dårlig kundeoplevelse generelt.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Viktor
Infitness er selv betjenings fitness centre - indmeldelse sker online og udmeldelse sker via e-mail.

Så vi er kede af du føler du har fået en dårlig oplevelse.

Botan Kaya 2 years ago

Positiv oplevelse: Ikke det bedste sted, men de har de basale maskiner.

Emilie Fürstenberg 3 years ago

Negativ oplevelse: Helvede at melde sig ud. Har meldt mig ud gentagende gange i 4 mdr, samt klippet mit kort over, men de kræver stadig betaling fra mig og truer med at inddrage mig til Collectia. Har kontaktet dem flere gange, alle gange uden svar.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Emilie, du skal blot sende en e-mail til medlemsservice hvis du ønsker at opsige - vejledning fremgår ved indgangen til fitness centret og på websiden

Derrick Derby 3 years ago

Negativ oplevelse: Registered just yesterday and they sending me a bill. Haven't received a card yet to train. Customer service is really not cool. Disappointed already

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hi We are sorry that you did not receive a confirmation. To get at card you need to go to the gym and Call the support number - they can give you a card

Marck Ravn Skov 3 years ago

Negativ oplevelse: Be careful; it is impossible to cancel a subscription with Infitness. Half a year after cancellation, they still send bills, despite verbally confirming the cancellation of the subscription in person at the centre on Møllevangs Allé 142.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hi, our gyms do not have staff - if you want to cancel your membership - the only thing you need to do … is to send an e-mail to memberservice

Habib Zarmal 3 years ago

Negativ oplevelse: Den dårligste fitness i hele Danmark

Henrik Falsig 4 years ago

Positiv oplevelse: Godt sted og få sig en god træning og få sig en snak med andre..

Rasmus Jensen 4 years ago

Negativ oplevelse: Hold jer væk fra denne virksomhed! Udstyret i centeret er fint og der er forholdsvis fint rengjort. MEN... Infitness har ingen form for kundeservice og truer deres medlemmer med inkasso, selvom det er dem der ikke har styr på de indbelinger de har modtaget. Når man så bliver truet med inkasso, så kan man ikke komme i kontakt med dem via mail eller telefon. Al kontakt med dem skal åbenbart forgå ved fremmøde i deres, Aarhus N - Katrinebjerg afdeling, som kun har bemanding 3 dage om ugen... Så når man bliver truet til at skulle betale, for ikke at blive meldt til inkasso, kan man ikke nå at komme i kontakt med dem og bevise dem at man har betalt, inden den korte frist de giver en... Når de så har accepteret at det er dem der har lavet fejlen, får man ingen undskyldning for den truende adfær. Når man så vil melde sig ud, på grund af den dårlige service og truende adfær, skal man så igen gennem et besværlig forløb med flere ganges fremmøde, inden man er ude af det.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Rasmus, infitness service er baseret på selv betjening - derfor den lave pris - du kan altid melde dig ud via e-mail

Steen Storgaard 4 years ago

Positiv oplevelse: Super

Nicole Ludvigsen 4 years ago

Negativ oplevelse: Umuligt at melde sig ud. De trækker penge, selvom corona holder fitnesscentre lukket. Der står på siden, at man ville få pengene tilbagebetalt i februar, men jeg har blot betalt endnu engang!!!!!!

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Du skal skrive til medlemsservice på [email protected] De kan hjælpe med spørgsmål til dit medlemskab eller regning

Dilligaf Adam 4 years ago

Negativ oplevelse: Kan absolut ikke anbefale dette center, det er umuligt at blive udmeldt, hvis man ikke har billede id, min kæreste og jeg meldte os ud i foråret ligefør nedlukningen af Danmark. Min udmeldelse var nem nok, men min kæreste, får stadig rykkere og betalingspåmindelser, fordi hun ikke viste billed id ved udmeldelsen. Der er bare den lille krølle, hun ejer ikke pas, hun har ingen kørekort, har aldrig haft brug for billed id, og det er ikke et lovkrav i Danmark med det. Men det accepterer selskabet ikke, de vil ikke lukke hendes medlemsskab. Istedet får hun push beskeder på telefon, som er skrevet med CAPS LOCK. Hvis det var muligt at give minus stjerner, så havde de fået det.

Ahmed Mousa 4 years ago

Fantastisk oplevelse: det er meget dejligt

Abdul G. 5 years ago

Negativ oplevelse: Forfærdelig kundeservice. Min pris steg fra 99 til 149 og oveni så trækker de yderligere 25 kr for covid 19 hygiejne gebyr. Hygiejne gebyr, seriøst? Fuldstændig til grint.

Christian Nielsen 5 years ago

Negativ oplevelse: Ingen udluftning i omklædningsrum. Umuligt at melde sig ud da det kun kan gøres personligt (eller over post fra den dag de rent faktisk åbner brevet), men deres centre er nærmest aldrig bemandede.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Christian Tak for din anmeldelse. Der er udsugning/indblæsning ventilation i alle vores centre. Vi er ikke klar over hvor du træner ? Du kan opsige ved personligt fremmøde, pr brev og via mail.

Azzam O.A. 5 years ago

Negativ oplevelse: Jeg blev medlem i september 2019. Forsørger så dagen efter at melde mig ud, da jeg troede jeg havde 14 dages fortrydelsesret. Det havde jeg så ikke, og jeg var sgu også bundet i 6 måneder. Jeg fortæller at jeg skal bo i udlandet og ikke kommer til at bruge deres center, plus at det ikke var noget for mig. Men det hjalp ikke. Har bevidst afvist hver betaling, men de forsøger måned efter måned at hæve penge. Det kan man da kalde for bondefangeri. Dårlig udluftning og udstyr gjorde at jeg ikke gad være medlem efter 24 timer. Det hjælper hellere ikke på sagen, at du kun kan melde dig ud de dage receptionisten er på job. Og man kan hverken ringe eller sende en e-mail. Hold jer væk allesammen, INfitness er DK’s værste træningscenter.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Azzam - du har selv valgt et medlemskab med en bindingsperiode - man kan naturligvis ikke fortryde et fitness medlemskab som man allerede er begyndt at benytte

Kurt Jensen 5 years ago

Positiv oplevelse: Ok

Abdelhalim Muhammad 5 years ago

Fantastisk oplevelse:

Fida Alaoui 5 years ago

Fantastisk oplevelse: God

Mads Nielsen (Mads) 5 years ago

Negativ oplevelse: Efter at have været medlem af Infitness i 4 måneder kan jeg sige med sikkerhed dette er et sted du IKKE har lyst til at være! Super skuffende! At blive udmeldt af deres fitness er bevidst lavet så besværlig og irriterende for medlemmerne som muligt, for at hive flere penge ud af dem... Med en kombination af overstående og en kundeservice der praktisk talt ikke eksisterer, resultere det i en umenneskelig dårlig oplevelse for kunderne, som står tilbage med en følelse af at blive snydt, svineri... Tag det ikke kun fra mig, men de utallige andre der beskriver samme oplevelse hos Infitness!

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Din anmeldelse er direkte usand!

Vi har de nyeste technogym maskiner

Vi har masser af plads i vores centre

Vores centre er selvbetjenings centre - du kan blive meldt ind / ud i receptionens bemandingstid og online på vores website / via e-mail eller via brev

Jacob Frost Hansen 5 years ago

Negativ oplevelse: Hej, har været forbi jeri jeres bemandet timer 2 gange for at melde mig ud, men der har ikke været en ansat begge gange, kigget over det hele og ventet 10 min begge gange. Kan i melde medlems nr 1244 ud?

Tais H 5 years ago

Negativ oplevelse: Very hard to cancel your membership.

Rasmus Vind 5 years ago

Negativ oplevelse: Jeg modtager jævnligt sms'er fra jer uden mulighed for at afmelde via sms. Fra forbrugerombudsmandens regler om spam: Det skal som minimum være muligt at tilbagekalde samtykket på samme medie, som markedsføringen bliver sendt fra. Sender en virksomhed markedsføring på sms, skal modtageren kunne tilbagekalde sit samtykke via sms. I bedes venligst afmelde mig ALT markedsføring fra Jer.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Rasmus, du kan blot afmelde dig sms / nyhedsbreve ved at logge ind på din profil på mit infitness på vores website infitness.dk

magic D 5 years ago

Negativ oplevelse: dårlig service og nogle maskiner er ødelagte i lang tid og ingen bekymringer for og ingen kaffemaskine :-(

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Kære Magic D Vi bestræber os på altid at yde den bedste service. Vores maskiner bliver løbende serviceret af Service Teknikkere fra Technogym, de var der så sent som torsdag i sidste uge - hvor alle maskiner blev checket og fik lavet service. Du er velkommen til at sende en sms til vagten (nummeret står på skiltet i receptionen), med beskrivelse af hvilken maskine du oplever fejl på - så vil fejlen blive udbedret hurtigst muligt.

Thomas Kvorning 6 years ago

Negativ oplevelse: Selvom man melder sig ud (efter at betale en måned ekstra) kræver de stadig penge af dig.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Vores opsigelses regler er følgende: Ved opsigelse t.o.m. den 15 i en måned kan medlemskabet opsiges med er varsel på løbende måned + 1 måned. Ved senere opsigelse kan medlemskabet opsiges med et varsel på næste måned + 1 måned. Datoen for hvornår et medlemskab er opsagt fremgår af opsigelses kvitteringen som vi sender automatisk til den e-mail adresse vi har registreret på medlemmet.

Jesper Skytte 6 years ago

Negativ oplevelse: ALt for vanskeligt at melde sig ud. Jeg har nu betalt medlemskab i 4 måneder, fordi jeg ikke længere bor i byen og ikke kan melde mig ud via telefon, e-mail eller andet.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Jesper Du kan opsige dit medlemskab på følgende måde 1. I receptionen - i bemandingstiden - udmeldelses blanket udfyldes 2. Ved 3. mand som medbringer fuldmagt I receptionen - i bemandingstiden - udmeldelses blanket udfyldes 3. Via fysisk brev til det center hvor du er medlem (husk at vedlægge kopi af billed id) Infitness tilbyder træning med kvalitets udstyr - til halv pris af de andre fitness kæder. Vi modtager ikke opsigelser via e-mail og/eller tlf idet der kun tilbydes fysisk bemanding i vores centre for at holde medlemskabernes pris nede.

Sandie Pedersen 6 years ago

Negativ oplevelse: der er en indelukkethed og det er meget trangt så mange øjne kigger, når du træner. trænerne på holdene er super søde Dog er det UMULIGT at melde sig ud, medmindre du møder op, lige præcis der hvor der faktisk er en kompetent medarbejder, i åbningstiderne, 17-20 2-3 dage i ugen. Jeg havde ikke mulighed for at melde mig ud, efter lang tid, og derfor meldte jeg af på betalingsservice, og stoppede med at komme. DONT do that..... efter 4 mdr, hvor jeg ikke hører noget og tror alt er fint, får jeg en rykker på 750kr, fordi jeg "ikke har betalt mit medlemskab", som jeg selvf ikke har brugt. En grisk måde at tjene sinde penge på... Så nemt at melde sig ind, men du kommer aldrig ud

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Sandie Først og fremmest tak for din anmeldelse. Vi forstår ikke du synes der er for lidt plads - vi har mere plads ved maskinerne end mange andre centre - og centrene er netop delt op i flere individuelle områder - hvilket vi får rigtigt meget ros for fra rigtigt mange medlemmer. Vi synes ikke det er mere svært at blive meldt ud end det er at blive meldt ind. Ind/udmelding kan ske i receptionens åbningstid - det er en del af konceptet og en væsentlig grund til vi kan tilbyde så ekstremt billige fitness medlemskaber. Vi forstår ikke du kan tro at afmelding fra betalingsservice medfører at dit abonnement bliver opsagt / regningen forsvinder - sådan er det ingen steder !?

Runtime Terror 6 years ago

Negativ oplevelse: Nå men så må jeg jo lære at læse anmeldelserne og hele hjemmesiden igennem inden jeg melder mig til noget.. Centret var snusket og der manglede ofte papir og spray til at rengøre maskinerne efter brug. At udmelde sig er et håbløst projekt -til dels på grund af de ret snævre åbningstider. (Seriøst er det en bevidst strategi? Alle andre steder kan det klares med få klik på nettet eller i det mindste over telefon) Har i overvejet at ændre jeres procedure for udmelding? det lyder til, at jeg ikke er den eneste, der har oplevet dårlig service i den forbindelse. Kan man give en anden fuldmagt til at opsige?

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Vi ved ikke hvilket center du har været medlem hos ? Centrene rengøres flere gange dagligt - og der checkes papir / væske aftørring løbende - vi beklager hvis der har manglet/papir væske på et af stativerne i en kortere periode. Infitness tilbyder træning med kvalitets udstyr til lav pris. Vores centre har bemanding 2-3 eftermiddage/aftener pr uge. Udmelding kan ske i dit stamcenters bemandingstid af dig selv - eller ved fuldmagt af anden person. Vi anser ikke vores service som dårlig - vi tilbyder medlemskaber til 1/2 pris af konkurrenterne - centrene har nye maskiner - centrene har åbent 5-23 - hold er inkluderet i medlemskabet - der er omklædning (m bad i nogen centre) Du kan blive indmeldt/udmeldt 2-3 eftermiddage/aftener pr uge året rundt

Marianne Gehrt 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Et skønt sted at træne det er hyggeligt og overskuelig. Og der er rent og pænt. Og uanset hvornår man kommer er det nemt at komme til div. Maskiner man står aldrig i kø

Norf Times 6 years ago

Negativ oplevelse: Latterlig personale og træningcentre, hold jer væk!!! Som i kan læse kan de ikke finde ud af at opsige et medlemskab, så ender det med at du kommer til at betale rykker på rykker, svindler!!!

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Kære metamorf Tak for den gode anmeldelse. Hos infitness opsiges et medlemskab efter de gældende opsigelses betingelser som er løbende måned + 1 måned ved opsigelse senest den 15. i måneden. Da du ikke oplyser dit navn kan vi desværre ikke undersøge din sag nærmere. Infitness har den intention at tilbyde et fitness medlemskab som giver adgang til træning med kvalitets udstyr/maskiner til den lavest mulige pris. Vi beklager hvis du har fået en dårlig oplevelse.

Mads Mortensen 7 years ago

Negativ oplevelse: Har været fint tilfreds med at komme og træne, men min afmeldelse har mildest talt været en dyr og elendig oplevelse. Engang i starten af juli var jeg mødt op for at afmelde mig. Udfylder papirer og afleverer til personalet. Efter endt medlemskab modtager jeg en rykker og senere en besked om at sagen bliver overdraget til Inkasse, hvis jeg ikke får betalt med det samme. I denne besked er det krævet at betalingen på de 288 skal betales gennem Mobilepay. Jeg tager op i åbningstiden og brokker mig. Her kan de ikke finde noget på min opsigelse, men jeg kan da skrive en ny og betale en regning på 587 kroner. Og får her af vide at jeg SKAL betale den regning og hvis de så finder min gamle opsigelse vil jeg få mine penge tilbage. Har aldrig hørt tilbage herefter.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Kære Mads Mortensen Tak for den gode anmeldelse. Hos infitness opsiges et medlemskab efter de gældende opsigelses betingelser som er løbende måned + 1 måned ved opsigelse senest den 15. i måneden Vi forstår ikke hvorfor du føler din udmeldelse har været dyr og elendig - udmeldelses betingelserne er meget klare og burde ikke kunne misforståes. Infitness har den intention at tilbyde et fitness medlemskab som giver adgang til træning med kvalitets udstyr/maskiner til den lavest mulige pris. Vi beklager hvis du har fået en dårlig oplevelse.

Rune P 7 years ago

Negativ oplevelse: Infitness overtog et motionscenter på Silkeborgvej og derved også kundekartoteket. Flere år efter at mit medlemskab i det oprindelig motionscenter ophørte, sender infitness pludselig rykker for manglende betaling. Hvad fanden er det for noget. Efter vildt meget bøvl med at få kontakt med dem, blev de bedt om at slette alle mine oplysninger. Igår modtager jeg så et tilbud på sms. Hvor fanden har de min tilladelse til det, når de tydeligt er blevet bedt om slette alle oplysninger. Så endnu engang: slet mine oplysninger!!! Og få da for helvede styr på jeres GDPR. Svar til Infitness: Det er stærk svært ikke at blive pisse sur over at modtage regninger fra jer, når mit medlemskab i Motion & Trivsel var afviklet flere år forinden jeres overtagelse. Mht GDPR (persondataforordningen) så passer det jo ikke at i lever op til den, da I ikke har været i stand til at give mig aktindsigt i hvad I har af oplysninger på mig. Desuden så har I tidligere lovet at slette alt på mig, og alligevel modtager jeg spam sms'er fra jer så sendt som i forgårs. Kom ind i kampen. PS. Taget i betragtning af, at I efter en del diskussion til sidst erkendte, at I ikke have noget ret til at sende nogen form for opkrævning til mig, da jeg aldrig har skyldt jer eller tidligere centerejer noget som helst, så er det jo ren vås, at du skriver, at du ikke forstår hvorfor jeg er udtilfreds med at modtage rykker for manglende betaling. Du har jo tydeligvis ikke sat dig ind i sagen. PSS. I øvrigt en imponerende statistik i har her og på Trustpilot...

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Rune. Motion & Trivsel på Silkeborgvej er blevet lagt sammen med Infitness i August 2017. Vi kan ikke se hvorfor du er utilfreds med at modtage en opkrævning for en eventuel skyldig saldo på din medlemskonto. Vi behandler alle personlige oplysninger i henhold til kravene beskrevet i GDPR - du har således mulighed for at få rettet og slettet de oplysninger vi har registret om dig, du har også mulighed for at få aktindsigt i de oplysninger som behandles om dig. Vi naturligvis sørge for alle oplysninger omkring dig vil blive slettet. Forsat god weekend

Rickie Wilken 7 years ago

Negativ oplevelse: Centeret er faktisk fint nok, det er mere det med at man skal møde op i deres bemandingstider, for at kunne skabe nogen form for kontakt, da der hverken fremgår et telefon nummer eller email direkte på deres hjemmeside, dog kan man godt melde sig ind online;). Men når man så vil melde sig ud, bliver det ligepludseligt meget svært, da man kun kan gøre det 1-3 dage i ugen mellem 17 og 20

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Rickie Vores fitness center i Aarhus N har normalt åbent 50-60 timer hver uge. Vi har naturligvis mindre bemanding på helligdage og i ferier. Vi beklager du har fået en dårlig oplevelse i forbindelse med din udmeldelse - men håber alligevel du har haft en god oplevelse som medlem Infitness arbejder for at tilbyde kvalitets træning med nye og lækre maskiner til en pris alle kan betale

Walter G. Youkhana 7 years ago

Negativ oplevelse: Dårlig sted og ubehagelige medarbejder. Det er billigere og træn i fitness World.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hej Walter, Vi er ikke klar over hvorfor du synes det er et dårligt sted med ubehagelige medarbejdere. Vi arbejder for at skabe et hyggeligt fitness center - hvor medlemmerne er glade for at træne

Theodora Irava 8 years ago

Negativ oplevelse: Totally disappointed! I chose this gym because it was the cheapest from the town. Unfortunately, the services provided are really poor. The smell in the gym is awful, they do not have any ventilation at all, when you want to breath some fresh air, you have to open the window. There are also problems with the hygiene in the bathroom. When I wanted to terminate my membership I had a lot of problems. I blocked my automate payment at the end of the month. In the first days of the next month I received a letter to announce me that they couldn't take money directly (they charged 160 dkk for the letter and because I blocked the automative payment). Afterwards they asked to pay for the current month even if I didn't go there anymore( I assumed that stopping to pay was enough-maybe this was partly my fault). When I arrived there they asked me to pay one more month if I want to terminate my membership. I ended up paying 450 dkk for nothing. Another problem is that you have to go personally there if you want to terminate the membership. The staff is hardly speaking English. I strongly recommend to avoid this gym.

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Hi Theodora Irava We have now investigated your inquiry and we think you are doing us ufair. We have air conditioning throughout the fitness center, and the bathrooms are cleaned several times daily. We apologize if you have trained at a time when it was dirty - you could only have contacted the staff at your local gym and they will have addressed/fixed the problem immediately. We can not see there have been other issues with your membership than you have unsubscribed from “Betalingsservice/paymentservice” and didnt pay to begin with... because of that you had a reminder fee put on your bill. That you have subsequently signed out and have to pay for membership and charge fee another month there is nothing unnatural in, you have a sign out notice on your membership. We're sorry you've had an unfortunate experience at Infitness and hope to do it better another time.

Simon Ghomri 8 years ago

Fantastisk oplevelse: Aarhus bedste fitness center! Kommer fra en der har trænet i alverdens kæder og steder i Aarhus. Alle de fancy og unødig ting som sauna og spa er der ikke, men der er tilgæng alle de maskiner man har brug for fordelt på to etager, og forholdsvis få mennesker. Man deler som reelt stedet med max op til 10 personer af gangen fordelt på mange lokaler. Om morgen kl 7 og kl 10 i weekenderne er der stort set ingen. Plus fed musik de spiller ved komfortabelt volume. 5 ud af 5.

Leander Holm 8 years ago

Positiv oplevelse: Fin atmosfære. Musik på et behageligt niveau, og med genrer som de fleste kan leve med. God pris. Ok udvalg af grej i forhold til størrelsen på centret. Desværre er det meste af centret i kælderlokaler. Fint tilfreds.

Giv din mening om Infitness - Aarhus N., Møllevangs All:

1 = Dårlig
5 = Fremragende

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All vises i følgende lister:

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All vises i følgende lister:

Andre fitnesscentre, der kan interessere dig

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All
Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Infitness - Aarhus N., Møllevangs All

Se adresse og kontaktoplysninger
Møllevangs Allé 142 - 8200, Løgten
5 (10)
STYRK Aarhus
STYRK Aarhus

STYRK Aarhus

Se adresse og kontaktoplysninger
Finlandsgade 25C - 8200, Løgten
+4526198904
STYRK Aarhus
STYRK Aarhus

STYRK Aarhus

Se adresse og kontaktoplysninger
Finlandsgade 25C - 8200, Løgten
+4526198904
STYRK mor
STYRK mor

STYRK mor

Se adresse og kontaktoplysninger
Finlandsgade 25c, Tronholmen 10a - 8200, Aarhus
3.6 (12)
Fitness Institute

Fitness Institute

Se adresse og kontaktoplysninger
Jens Baggesens Vej 84 - 8200, Løgten
+4542729413
3.7 (6)
iPole Aarhus
iPole Aarhus

iPole Aarhus

Se adresse og kontaktoplysninger
Paludan-Müllers Vej 24 - 8200, Løgten
3.8 (118)
PureGym
PureGym

PureGym

Se adresse og kontaktoplysninger
Jens Baggesens Vej 90 - 8200, Aarhus
Nadia Myrup

Nadia Myrup

Se adresse og kontaktoplysninger
Vestre Ringgade 174, 3. th - 8000, Løgten
+4525150362
Nadia Myrup

Nadia Myrup

Se adresse og kontaktoplysninger
Vestre Ringgade 174, 3. th - 8000, Løgten
+4525150362
KFS Gymkredsen Aarhus

KFS Gymkredsen Aarhus

Se adresse og kontaktoplysninger
Katrinebjergvej 75 - 8200, Aarhus
+4530298663
KFS Gymkredsen Aarhus

KFS Gymkredsen Aarhus

Se adresse og kontaktoplysninger
Katrinebjergvej 75 - 8200, Aarhus
+4530298663
Shinson Hapkido Dojang Aarhus

Shinson Hapkido Dojang Aarhus

Se adresse og kontaktoplysninger
Vestre Ringgade 222 - 8000, Aarhus

Angiv dit fitnesscenter i vores gratis bibliotek

Hvis du administrerer et motionscenter og vil vises på vores hjemmeside, send os dine placeringsoplysninger, så vi kan inkludere dig i vores bibliotek. Det er gratis at vises i vores guide!

Anmod om gratis registrering

Find dit perfekte fitnesscenter

Find et motionscenter for at komme i form og forbedre dit helbred.